Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

NYÅRS LÖFTEN!

Publicerad 2012-12-10 13:25:00 i ALAJZA.

På senaste tiden så har jag blivit lite lat, och det har gjort att jag inte
har tränat något, vilket jag tycker är synd, men jag hatar snö
och det är så kallt ute så jag vill inte ens gå ut och just nu
ser vårat hem ut som ett bombnedslag för att vi håller
på och renoverar. Så jag kan ju inte använda spinningcykeln eller
crosstrainern för att allt är ihop ställt i en hög! 
 
Så mitt nyår löfte är att att göra någon form av aktiviet varje dag för
att hålla kroppen i form samt att jag ska sluta äta
snabbmat på vardagarna och bara äta det en gång i månaden om
knappt det. Jag ska även vara mer målinriktad och
inte ge upp. Dax för förändring.. 
 
Hur ska jag kunna hålla detta? 
 
Jag får ge mig själv inspiration från mina bilder
då jag var hyffsad tränad! 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ..

Publicerad 2012-12-10 13:32:22

Håller tummarna att du kan hålla och klara det :)

Postat av: Ebba Pop

Publicerad 2012-12-12 20:49:10

Alltid det svåraste nyårslöftet att hålla.. ;)

Svar: Jo jag vet, jag har jätte svårt att hålla nyårlöften. Förra året var mina löften att inte dricka alkohol eller röka. 5 minuter efter tolv stod jag där med en cigg i handen och skumpa.. haha :P
Alajza

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela