Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

Det blir bättre ♥

Publicerad 2012-03-18 23:30:05 i NOTES&IDEAS.

HAPPINESS.YOU ARE WONDERFUL.PASSION
Finns inga ord att beskriva dig.
Du är för speciell ♥
En som du borde alla ha. Du sprider glädje och
värme om dig. Dig kommer jag bevara djupt
in i hjärtat och jag kommer kriga för dig.
Du har en stor plats i mitt hjärta!
Jag är glad över att jag träffade dig.
Du förstår mig, likså jag förstår dig.
Ingen kan förstöra det vi har gemensamt!
JAG ÄLSKAR DIG NU & FÖRALLID!
Texten är till en speciell person samt
att den är skriven direkt från mitt hjärta till
detta hjärta!




Kommentarer

Postat av: Natta <3

Publicerad 2012-03-18 23:42:05

Gumman du är ju sjukt underbar !

Vart helt rörd och varm inom mig ! <3

Jag kommer alltid vara din vän och stötta dig i alla lägen <3'

Jag älskar dig gumman <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela