Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

Kanon dag!

Publicerad 2012-03-16 20:29:49 i EVERYDAY.

Denna dag har vart en super bra dag!
Nog den bästa jag haft på länge !
Åker till plugget och har en två lektion, sen får jag skjus av
matte in till stan, och väl på stan fick jag ett ROSA överfalllarm
från ett par kvinnor.
Kommer hem och får något flipp så jag börjar
städa, och sen flyttar jag runt på alla möbler.
Sen eldar upp alla bilder på mitt ex.
-
Sen gå jag in på facebook och ser att jag fått ett meddelade
från en klasskamrat, åå jag blev så glad när jag läste,
kunde inte sluta le, En i klassen frågade mig
om vi kunde gå på balen tillsammans!
Och han skrev det så gullit ^^,
-
Drar till gymmet, kommer hem och får sms av Ange
som frågar om jag är i örebro!
Så idag ska jag få träffa min älskade bästa vän!
å efter det blir det party med bästa Natta :D
-
TVÅ ORD=UNDERBAR DAG!


Sen måste jag ju bara tillägga, att jag börjar bli riktigt nöjd med min kropp!
Så inga silikon och botox här inte!
( Kanske då jag är typ 30 ;)  )

Kommentarer

Postat av: ankan

Publicerad 2012-03-25 16:26:50

Vart tränar du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela