Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

Onsdag - snart fredag.

Publicerad 2012-03-21 21:59:34 i EVERYDAY.

Onsdag.. shit snart helg igen ;D
Min helg är redan fullbokad, kommer bli stress stress..
Fredag: - Först plugget efter det ska jag till stan med Alexander
och kolla runt lite, jag ska även hinna träna ( om jag FÅR tid över ),
Möta natta, rusa hem och fixa sig för att vidare dra mot Jocke på förfest ^^,
Lördag: Upp tidigt ( Bakis, nja det vet vi då) dra till gymmet att
bränna av gårdagens intag, sen efter det hem och dumpa av grejerna
in till stan för en fotosession, som kan ta hela dagen?!
På kvällen kommer förhoppningsvis Natta, eftersom vi ska upp tidigt på söndag.
Söndag: Sätta sig på ett tåg mot Stockholm klockan 7 på morgon
för yttligare en fotosession, jätte spännade ^^. Sen blir det att spendera
tid där,  sen efter en lååång dag blir det hem till sängen.
Och helgen efter har jag en modellshow bokad.
-
Bara älska livet just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela