Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

MINA NYÅRSLÖFTEN INFÖR ÅR 2013!

Publicerad 2013-01-01 21:44:00 i ALAJZA.

 
- Inte festa mer än 2 gånger i månaden.
Det är på tiden att lägga min tid på andra vettigare saker än att ränna på krogen varje helg. 
 
- Börja träna.
Börja komma igång och träna mer oftare och få bättre kondition.
 
- Inte lägga så stor tid och energi på människor som försöker förstöra/trampa ner på en.
Jag har inte brytt mig så värst mycket innan men detta år tänker jag inte ens svara eller lägga någon form av tid eller energi på folk som bara vill förstöra saker och ting av ren avensjuka eller av andra skäl. 
 
- Mindska på rökningen.
Jag ska trappa ner på rökningen och så småning om sluta röka.Nog för att det kostar massa onödiga pengar som man kan göra annat med men det förstör kroppen så oehört mycket.
 
- Börja blogga mer.
Lägga lite mer tid på bloggen än vad jag har gjort innan. Då menar jag inte att sitta vid datron 24/7 utan att blogga mer om saker som jag själv tycker är roligt och intressant.
 
- Inte äta onödiga saker på vardagarna.
Inte äta godis och chips och sånt skräp på vardagarna endast på helgerna.
 
- Dricka mer vatten och äta sånt som min kropp inte får i sig.
Jag äter inte all mat och det gör att jag inte får i mig alla vitaminer och näring jag behöver och det ska jag försöka ändra på samt att jag ska dricka mer vatten varje dag. 
 
 
Har du några nyårlöften så får du gärna berätta dom och hur du ska kunna hålla dom :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela