Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

ALLT FLYTER PÅ.

Publicerad 2013-02-19 11:36:00 i EVERYDAY.

Har inte bloggat på jätte länge nu, känns som en evighet, men jag tänkte börja lite smått igen. Idag ska jag fota mig lilla syster lite, färga håret,sminka henne och lite sånt, ha syster-tid tillsammans. Snacka lite strunt om allt möjligt. Under den tiden jag inte har bloggat så har det inte hänt så mycket, jag studerar fortfarande på komvux och matten går jätte bra. Hade ett prov nyligen och blev godkänd, dock så missade jag en uppgift så ska bara göra den och lämna in den imorgon. Sökt lite jobb och sånt. Allt flyter på som det ska nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela