Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

SKRÄCKBILD!

Publicerad 2013-01-24 12:47:56 i ALAJZA.

Hittade denna bild på mig, denna är tagen på min mosters bröllop. Man ser inte själv hur smal man engentligen är förs man får se bilder på det. Denna bild skrämde mig lite när jag såg denna för första gången. Jag har insett nu hur pass illa det kunde ha blivit om jag inte la mig på mig mer kilo. Idag är trivs jag med mina former, och är fortfarande för smal för min ålder, men jag kan inte hjälpa det att jag inte kan gå upp. Men det går åt rätt håll åtminståde och det är jag glad över. Klänningen jag har på mig på bilden är storlek 34, och det är för stor för mig där. Det sys nog också. Jag har fortfarande kvar den och nu när jag testar den så sitter den tajt. Vilket jag tycker är jätte bra.
 
Läs mitt tidigare inlägg som du hittar HÄR om du inte har läst det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela