Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

5 SNABBA SVAR.

Publicerad 2013-03-04 09:28:02 i

1. Hotpants eller string: Hotpants.

2.Vilka affärer shoppar du helst i? : Jag köper kläder lite överallt, men för största delen så är det nog H&M, Monky och gina.

3. Dejtar du någon? : Visste att denna fråga skulle komma upp förr eller senare. Ja jag dejtar en person och hur det går det vet vi inte än. Men än så länge är allt helt underbart och skulle kunna spendera massvis med tid med honom.




4. Saknar du någon?: Skälvklart gör jag det, jag saknar morfar & curt. Julen och resten av högtiderna är inget utan dom. och bara telefon samtalen man fick i mellan åt av morfar fick en att skratta. Sen finns det en annan person som jag saknar och som alltid finns i mina tankar varje dag. Men jag pratar inte om den här person så mycket och så kommer det förbli.

5. Vem är din bästevän?: Ida är min homeie, hon är bäst och jag älskar henne :) MY BFF! ♡






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela