Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

CITIBOARD.

Publicerad 2013-03-07 21:43:10 i ALAJZA.

 
Dom flesta vet vad ''byt &sälj inom örebro'' är för något, men nu tänkte jag bara säga att nu kan man bli medlem på http://citiboard.se och samla alla sina annonser där. Jag har redan börjat anväda det. Det är jätte bra. ( här hittar ni min sida -> http://citiboard.se/person/1395102960 ) Som jag har förstått det så är det dom som har skapat gruppen från början har byggt upp denna sida? ( Rätta mig om jag har fel). 
 
Även om ni själva inte vill vara medlem så kan ni alltid gå in och titta in :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela