Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

EN BRA DAG!

Publicerad 2013-04-03 12:44:32 i ALAJZA.

Hejsan alla goa där ute (:
 
Hoppas ni haft en bra påskhelg,min har vart helt okej. Vart med vänner och familj och bara njutit. Nu har solen börjat visa sig mer och mer och vi har ju fått några plusgrader. Igår var det 7+ ute, riktigt skönt och det blir bättre, kommer bli upp till 12 plusgrader nästa vecka har jag hört, så får hålla tummarna. Sen har jag delvis fått jobb.. ja visst du läste rätt. Jag har fått jobb nu, äntligen! Så mina mattekurser kommer läggas in på kvälls tid då jag kommer jobba från 09.00 till 17.00. Kommer ha fullt upp med att lära mig rutrinerna på det nya jobbet, men så småning om så lär jag mig. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Martikainen

Publicerad 2013-04-11 22:48:14

Hörru, mer inlägg nu för fasiken ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela