Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

I CAN DO IT!

Publicerad 2013-05-07 18:50:04 i EVERYDAY.

 
Idag har det vart jätte varmt ute, dock har jag inte orkat vart ute så mycket då jag har fått njurbäckeninflammation igen. Det suger verkligen, ni som har haft vet hur dåligt och ont man har.
Men jag ska inte deppa för det, jag har försökt orkat med så mycket som möjligt fast jag inte får anstränga mig.
 
Grillade tidigare idag och sen bakade jag även muffins, jag tycker inte om att lega i en säng och bara sova, fast det kan vara skönt ibland.. Men inte just nu när det händer lite spännande saker i mitt liv. Kan även passa på att säga att jag har vart på en arbetsinterjuv i måndags. (får hålla tummarna att jag får det). 
 
Läste även lite om medicenen jag ska börja med nu och det står att jag inte får dricka eller äta något som har med mejeriprudukter i dvs mjölk,fil osv... Hallå, jag är en tjej som dricker kaffe med mjölk i :( men nu får jag dricka svart i stället.. I can to it!
 
Nu ska jag fixa inför morgon dagen.. Jag ska engentligen inte jobba, men jag måste, förtillfället så har vi ont om personal så kan inte vara hemma..Men bara att hålla humöret uppe och se glad ut :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela