Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

TRÖTT..

Publicerad 2013-04-15 19:52:31 i ALAJZA.

Dunder trött.

Nu har jag vart på mitt nya jobb i i vecka och en dag. Jag diggar det, det finns så härliga människor och alla är så olika och jag älskart. Det har inte gått en dag utan att jag har gått hem med ett leende på läpparna.
 
Från att kunna sova hur länge (nästan) man vill till att kliva upp 06.30 varje dag och sluta vid 17.00-tiden det gör en stor skillnad, nu rusar bara dagarna förbi och jag är trött.. Måste komma över min dåliga vana att sova så länge. Just därför står min ringklocka och plingar redan vid 06.00 på morgonen fast jag börjar 09.00. En förändring måste ske, och jag känner hur seg jag blir den sista timmen på jobbet. Ögonen vill bara slå ihop, men jag har klarat en vecka nu ( +1dag ) så det ska nog inte vara några problem att klara det resten av tiden framöver. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-04-17 20:06:28

Vrf kan du inte bara säga va du jobbar med?:s många son frågar men ingen får svar. Maffia eller? Shit va äre som är så hemligt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela