Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

SEG!

Publicerad 2013-05-15 19:35:00 i ALAJZA.

 
Seg,trött,sliten!
 
Ledsen att jag inte har bloggat på ett par dagar nu, måste ta och bättre mig lite.. haha ^^ Jag ska även göra en bloggvideo snart för det var grymt länge sen jag gjorde det. Så har ni några förslag om vad ni vill veta/vad jag kan prata om så kommentera här nedan bara. Annars så rullar allt på som vanligt, jobbar och sliter. Idag efter jobbet har jag kunnat tagit det lungt och bara chillat, då chefen bjössar på lunchen i morgon, så behöver inte göra någon matlåda, och behöver heller inte ha med mig någon väska att bära på , yeey ;D 
 
Utav dessa dagar som är kvar på denna vecka så har jag inga större planer, i helgen ska jag träffa några vänner, hinner ju inte träffa dom på vardagarna :( så ska försöka träffa så många som möjligt nu. Funderar på att klämmna in några plåtningar nu också medans det fina vädret ändå tittar fram i mellanåt. Så kanske dyker upp nya bilder inom kort (: 
 
PUSS!
 Glöm inte att följa mig på instagram: Alajza
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela