Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

TYVÄRR!

Publicerad 2013-06-05 18:26:07 i ALAJZA.

Hej alla goa där ute!
 
AGaah, det blir inge Norge för att det blir så stressigt med allt, hinner typ jobba en månad innan jag måste tillbaka till Sverige, så lika bra att jag väntar ett tag då jag vet att jag kan jobba mycket längre. Åh lite besviken nu. Men kommer ju alltid fler tillfällen får man hoppas. Idag har jag jobbat (somallaandradagar!) jobbar även imorgon då alla andra ä lediga, men jag är ledig på fredag då syster tar studenten! kan inte fatta att det är ETT år sen jag tog den :O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela