Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

.

Publicerad 2012-03-21 22:07:16 i QUESTIONS&ANSWERS.

Eftersom att det är mycket som har hänt på den senaste tiden
så tänkte jag har en LITEN frågestund.. Så ni som vill få svar på
något kan ju passa på nu. Jag kommer enbart svara på 3-4 frågor
som jag tycker är världa att svara på..
-
Du kan fråga allt som rör mellan himmel och jord tex,
Min skolgång, vart jag shoppar, vad jag inte kan vara utan,
vad som alltid finns i handväskan, närmaste vänner, hur
det ser ut på kärleks fronten, träning eller om något hellt annat.
Sex och sånt, svarar jag inte på!





Kommentarer

Postat av: En trogen blogg läsare! :)

Publicerad 2012-03-21 22:23:14

Vilka är dina närmsta vänner och vem är den bästa av dom och hur skulle du förklara honom/henne? :)



Kram <3

Postat av: han

Publicerad 2012-03-22 07:32:23

Varför just bastun? ;)

Postat av: sofia

Publicerad 2012-03-22 16:03:41

Vad hände med dig och Exet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela