Alajza Karlsson

- Don't take everything so damn seriously..

NORMAL?VAD ÄR DET?

Publicerad 2013-01-14 10:57:10 i

Hejsan på er raringar :) hur mår ni ? D jag mår kalasbra, börjar skolan idag. first day, känner mig som liten igen! Helt ny skola,ny klass och nytt folk! ska bli spännade ^^ och nu tänker nog vissa "hmm skola?" är inte du typ 21, 22 i år?".. yes det är jag men jag har redan tagit studenten, gick ut med ETT (förvånadsfullt!) ig, så det ämne ska jag plugga upp på komvux nu.. ( nej det är inte svenska, men ibland underar jag hur jag ens klara det ämne så mycket felstavningar och felskrivningar som jag gör hela tiden^^ ) yeeye men förr eller senare så måste man göra det.. så tillbaka till skolbänken!

Btw har ni tänkt på hur folk kan skämta och säga " du är ju inte normal" när man gör en min i ansikte eler något annat knäppt haha.. Och då har jag funderar på vad är normal? Det finns vell ingen som är normal i denna värld? Alla är ju lite galna på sitt eget sätt vilket jag tycker är posetivt! Att vara annorlunda och våga sticka ut är bara fränt :D





Kommentarer

Postat av: .

Publicerad 2013-01-14 11:05:01

Hallå, du måste ju säga vilket ämne det är också! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alajza

Alajza Karlsson är tjej som bor i Örebro och i hennes blogg får ni följa hennes vardag,mode och inredning. och möjligtvis hennes ute kvällar i lillstaden och massa annat trams. För det mesta är det bara bilder. Kontakt: [email protected] Instagram: Alajza Facebook: Alajza Karlsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela